tisdag 17 september 2013

Skulle inte badat.....

Japp förra veckan badade jag två dagar på raken! Helt galet eftersom jag knappt badat på hela sommarn. Men d kändes så gött att kunna göra d i september. Sen kan tilläggas att ligga på en sandstrand med tre vilda hundar var ungefär som att ha med sej några småbarn.... sand i öronen å ja precis överallt.
Helgen var riktigt lugn å go. Stina åkte in å träffade vänner i stan å jag å Jolin låg i soffan å frossade godsaker. Lite höstkänsla när man flyttar in till teven igen.
Å sen är d ju d där med badet.... Fick en riktigt fet förkylning i söndags typ den manliga sorten! Jag gnäller å gnyr å tycker synd om mej själv! Men d går väl över d med!
Så nu orkar jag inte skriva mer.... eller jo förresten Vilda å Sabaton blir 2år idag! Hurra för dom!
Men ha s fört alla å ge fan i att bada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar