tisdag 10 september 2013

Skrämmande!

Ja vad är d som händer? Alla dessa skjutningar! Läste i nyheterna att barnen på dagis hålls inomhus å att fotbollsträningar ställs in i biskop. Måste va skitjobbigt att inte våga gå ut där man bor!
Jag har aldrig varit direkt nojig när ungarna vart i stan men måste erkänna att när Jolin va på bio i söndags kändes d inget vidare!
Helgen som var blev att suga ut d sista av sommaren, grilla hos Stefan på fredagen å på lördagen kom Sophia å Daniel så då blev d grillat hos oss! Gött å se dem!
Men igår va jag med om nåt så sjukt löjligt som jag måste skriva om. Var på ett möte med försäkringskassan å arbetsförmedlingen. Mina dagar är slut som sjukskriven å då måste man hitta på nåt i tre månader å sen kan man bli sjukskriven igen. Men på grund av att min mage inte funkar så kan jag ju inte gå på typ nån kurs eller så. Sa till dom att jag försöker hitta ny bostad och att jag tar promenader med dogsen. Å då skrev d in d i min handlingsplan! Så nu vet jag va jag ska göra i tre månader.... Ser väl bra ut för Reinfeldt att jag inte är långtidsajukskriven utan med i nåt program! Men nu ska jag käka så ha d gött alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar