fredag 24 oktober 2014

Inte så ofta.....

Nä är väl ett år sen jag skrev nåt här! Men har ju så kasst minne.... Å just därför ska jag skriva lite nu! Kan va kul å veta nästa år va som hände i år eller nåt. Vi går tillbaka i tiden lite å börjar i april när melwin föddes! Herregud va häftigt att bli mormor! Å till en sån supergo liten kille! Var nån som sa att man skaffar barn bara för att få barnbarn.... Nja men härligt att älska nån så mycke å vara fri från d stora ansvaret! Så fick ju vilda fem valpar i somras, otroligt fina men nästan precis i flytten till Öckerö! Så blev lite småjobbigt där ett tag! Missade en stor del av den fina sommarn med att packa städa passa valpar flytta å fixa! Å måste säga att aldrig mer valpar!!! Jolin flytta hem till Stina för att d börja skrika på uppmärksamhet redan vid sex på morgonen! Å jag grina ibland när man inte gjorde annat än att tvätta golv å ändå trampa på en hundskit! Nära största psykbrytet! Så ingen va gladare än jag när d var sålda å jag kunde köra min bohemstil igen med att fixa tvärdrag å låta dammråttorna springa ut! Men att flytta till Öckerö var d bästa jag gjort på jävligt länge! Känns så gott att ha kommit ifrån alcatras. Vet inte om jag gör så väldigt mycke mer här men känslan att man kan om man vill är jäkligt skön! Å är en stor skillnad att ta sej in till stan på en timme istället för två! Men nu ska jag fixa lite här, ska ha kalas för Jolin idag! Hon fyller femton på söndag min lilla minsta unge! Va hände där? Så dax att fixa tårta nu! Ha d gött alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar